Żabka i Red Bull Mobile ze wspólną ofertą
W środę wystartowała kampania promująca starter na usługę Red Bull Mobile, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji.
W ofercie subskrypcji od Red Bulla klient dostanie m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto, przy zakupie startera w Żabce, odebrać można za darmo dowolną przekąskę Haps.
W reklamach telewizyjnych zobaczymy ambasadorów marki Red Bull, znanych z ekstremalnych wyczynów. Wystąpią w nich Łukasz Czepiela - pilot, który wylądował na lądowisku dla helikopterów na wieżowcu Burdż Al Arab w Dubaju oraz Dawid Godziek – dwukrotny złoty medalista w ekstremalnych rowerowych akrobacjach na BMX.
Humorystyczny spot reklamowy, charakterystyczny dla Żabki i Red Bulla, wyreżyserował Kuba Michalczuk. Za scenariusze projektu odpowiedzialna jest agencja kreatywna Gong, z kolei produkcją klipu zajęła się firma Watchout Studio. Natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Value Media.
Red Bull Mobile to oferta przygotowana wspólnymi siłami marki Red Bull oraz sieci komórkowej T-Mobile. Osoby, które zdecydują się na zakup startera (umożliwiającego zakup subskrypcyjny) lub przeniesienie numeru do Red Bull Mobile, otrzymają pół roku nielimitowanego internetu (potem 60 GB na 30 dni) oraz nielimitowane rozmowy, sms-y i mms-y do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne w kraju i w roamingu w Unii Europejskiej.
Nową subskrypcję Red Bull Mobile można zamówić m.in. przez internet, ale od teraz również w sklepach sieci Żabka. Osoby, które zdecydują się na zakup startera stacjonarnie w sklepach Żabka będą mogły za darmo odebrać dowolną przekąskę Haps.
Dołącz do dyskusji: Żabka i Red Bull Mobile ze wspólną ofertą