zanox stawia na Polskę – nowa strategia i strona internetowa
Zajmująca się internetową reklamą afiliacyjną firma zanox zakończyła wdrażanie nowej strategii,. Udostępniono też odświeżony serwis internetowy firmy.
zanox zakończył właśnie kilkumiesięczny proce zmiany swojego pozycjonowania oraz wdrażania nowej strategii „Straight to Performance – reklama efektywnościowa, która działa”. Firma chce osiągnąć dalszy rozwój głównie przez ekspansję na rynki Europy Centralnej i Wschodniej, przede wszystkim Polskę. W związku z tym niedawno utworzono stanowisko dyrektora regionalnego ds. sprzedaży dla Europy Centralnej i Wschodniej, które objął Jakub Maj (więcej na ten temat). W najbliższym czasie ma też powstać nowe biuro firmy w Warszawie oraz powiększyć się skład polskiego zespołu.
Jednocześnie zanox odświeżył swój serwis internetowy – zarówno witrynę główną, jak i podstrony w poszczególnych wersjach językowych. Strona ma odzwierciedlać przejrzystość i skuteczność firmy w komunikacji z globalną siecią jej partnerów.
Dołącz do dyskusji: zanox stawia na Polskę – nowa strategia i strona internetowa