„Zaskocz przeziębienie” w kampanii Apap Przeziębienie (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa leku Apap Przeziębienie (produkowanego przez USP Zdrowie” pod hasłem „Zaskocz przeziębienie”. Przygotowały ją firmy marketingowe FCB Warsaw, Selfish i Mets.
Spot reklamujący Apap Przeziębienie na przykładzie dnia z życia mężczyzny pokazuje główny atut tego produktu: szybkie zwalczanie gorączki, bólu gardła i kataru, przynosząc ulgę w przeziębieniu i grypie.
Reklama jest emitowana w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa FCB Warsaw, która po wygranym przetargu zaczęła obsługę Apap Przeziębienie. To trzecia, po Artresanie i Pelavo, marka należąca do USP Zdrowie, dla której pracuje FCB Warsaw.
Spot wyreżyserował Kristoffer Rus, a produkcją zajął się dom produkcyjny Selfish. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets (należący do MEC).
Dołącz do dyskusji: „Zaskocz przeziębienie” w kampanii Apap Przeziębienie (wideo)