SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zatrzymaj się na lekką chwilę” w wiosennej kampanii Costa Coffee

Ruszyła kampania reklamowa sieci kawiarni Costa Coffee utrzymana w wiosennej stylistyce. Akcja, przygotowana przez firmy San Markos, MediaCom Warszawa i BrandLab, przebiega pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę”.

W kampanii promowane są nowe produkty, które są w menu Costa Coffee od 20 marca, m.in. kawy Viva Vanilla i Tukan Chai Caffè Latte, muffin z jagodami, sernik light z owocami i tort bezowy z żurawiną. Ponadto reklamy informują, że w kawiarniach wszystkie napoje kawowe mogą być teraz przygotowane, na życzenie klientów, także na bazie mleka bez laktozy.

Reklamy są oparte na motywie wiosennej lekkości i spokojnego relaksu, co odzwierciedla hasło „Zatrzymaj się na lekką chwilę”.

Akcja reklamowa będzie prowadzona w radiu (m.in. TOK FM, Chilli ZET, Antyradio, Radio Kolor, RMF Maxxx, stacje z pakietu Time Warszawa), prasie (miesięczniki lifestylowe, m.in. „Elle” i „Glamour”, gazety, m.in. „Metro”, mazowieckie i łódzkie dzienniki lokalne, dodatek „Co Jest Grane” do „Gazety Wyborczej”) oraz na outdoorze (m.in. billboardy, siatki wielkoformatowe, geotargetowane wyświetlane w tramwajach, infoscreeny w warszawskim metrze).

Kreacją reklam zajęła się agencja San Markos, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR prowadzi agencja BrandLab.

Dołącz do dyskusji: „Zatrzymaj się na lekką chwilę” w wiosennej kampanii Costa Coffee

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl