„#DrapZdrapki na milion sposobów” w kampanii Totalizatora Sportowego (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca różne zdrapki oferowane przez Totalizator Sportowy. Akcja jest realizowana pod hasłem „#DrapZdrapki na milion sposobów”.
Spot z kampanii pokazuje wiele osób, które w codziennych sytuacjach zdrapują kupony różnych gier losowych typu zdrapka oferowanych przez Totalizator Sportowy, a potem cieszą się z wygranych. Podsumowuje to plansza z hasłem „#DrapZdrapki na milion sposobów”, kuponami promowanych gier oraz informacją, że są one dostępne w punktach Lotto.
Akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Obsługą marketingową Totalizatora Sportowego od końca ub.r., w efekcie wygranego przetargu, zajmują się agencje reklamowe DDB&Tribal, Digital Brothers (należy do Kalicińscy.com), Saatchi&Saatchi Interactive Solutions i Apella.
W poprzedniej dużej kampanii firmy, realizowanej jesienią ub.r., reklamowana była gra Multi Multi.
Dołącz do dyskusji: „#DrapZdrapki na milion sposobów” w kampanii Totalizatora Sportowego (wideo)