Ze zboża na Wykopie żartują Ciechan, Axe, Lenovo i… Wykop
Zbożowy kryzys Wykopu żartobliwie wykorzystały w swojej komunikacji z internautami m.in. Browar Ciechan, Axe i Lenovo. Sam serwis też podszedł do tego zamieszania z dystansem.
Kiedy w niedzielę na Wykopie zaroiło się od wpisów na temat zboża - po zbanowaniu przez serwis kilkudziesięciu użytkowników, którzy przypomnieli jednej z moderatorek m.in. nagie zdjęcia w zbożu (więcej na ten temat), szybko zareagował Browar Ciechan. Na swoim profilu zamieścił wpis pokazujący, jak zboże jest dostarczane do jego magazynu. Wpis okazał się absolutnym hitem: zebrał 5,2 tys. „wykopów” i ponad 220 udostępnień na Facebooku, a wyświetlono go 75 tys. razy.
W poniedziałek do zbożowego kryzysu Wykopu żartobliwie nawiązały na Facebooku Lenovo i Axe. Pierwsza marka zorganizowała minikonkurs, a druga zamieściła zdjęcie w charakterystycznej dla siebie konwencji.
Na Wykopie pojawiły się też reklamy z akcentami zbożowymi.
Dystans do tej sytuacji zaprezentowali również administratorzy Wykopu. W poniedziałek do logotypu serwisu dodano widły, a na jego profilu facebokoowym zamieszczono zdjęcia pola ze zbożem. Grafika została zdecydowanie pozytywnie przyjęta - zebrała prawie 800 like’ów.
Natomiast wśród internautów furorę zrobiło inne okolicznościowe logo Wykopu - złożone z samych zbożowych motywów.
Dołącz do dyskusji: Ze zboża na Wykopie żartują Ciechan, Axe, Lenovo i… Wykop