ZKDP: Axel Springer rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych
Czerwiec 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała wiekszą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskałnajwięcej?
Miesięcznik '''Dziewczyna" (Axel Springer Polska) osiągnął wczerwcu 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 136 719 egz.(wzrost o 13 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) -wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy natemat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się ''Popcorn" (Axel SpringerPolska) z wynikiem 123 756 egz. (wzrost o 4 proc.) a na trzecim''"Twist" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 112 827egz.(spadek o 28 proc.).
czerwiec | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziewczyna | 136719 | 120862 |
Popcorn | 123756 | 118615 |
Twist | 112827 | 157018 |
Fun Club | 102133 | 110419 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 86512 | 73570 |
2008 | ||
czerwiec | maj | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziewczyna | 136719 | 111706 |
Popcorn | 123756 | 102885 |
Twist | 112827 | 139956 |
Fun Club | 102133 | 135152 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 86512 | 75287 |
Dołącz do dyskusji: ZKDP: Axel Springer rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych