Ruszyły zgłoszenia do szesnastej edycji Złotych Spinaczy
Związek Firm Public Relations uruchomił platformę online, za pośrednictwem której można zgłaszać kampanie do konkursu Złote Spinacze. Zgłoszenia będą przyjmowane do 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu przyjmowane są łącznie 34 kategoriach: 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych. Dokonanie zgłoszenia do kategorii specjalnej lub sektorowej, wymaga wcześniejszego zgłoszenia do kategorii głównej. Projekty oceniane będą w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, realizacja, wyniki.
Od tego roku regulamin konkursu nie przewiduje zgłoszeń poufnych. W przyszłym roku ZFPR uruchomi platformę z opisem case'ów z tegorocznej i z kilku wcześniejszych edycji. Zmiany obejmują także kategorię społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Sustainability & CSR Communication przeznaczona jest dla firm, których głównym celem jest minimalizacja negatywnego wpływu na środowisko i społeczności lokalne, przy równoczesnym budowaniu współdziałania na rzecz wspólnego dobra. Szczególnie wyróżniane będą projekty promujące ideę dialogu społecznego, czyli podejścia, w którym w procesie podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie / instytucji uwzględnia się stanowisko jej kluczowych interesariuszy - czytamy w komunikacie ZFPR.
Nagrody, podobnie jak w zeszłym, również i w tym roku zostaną przyznane w trzech kolorach: Złotym, Srebrnym i Brązowym. Podczas gali wręczony zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. Głosować będzie można oddawać przez specjalną platformę, od 16 października do 23 listopada. W plebiscycie będą konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału.
Wszystkie nagrody zostaną rozdane podczas uroczystej gali 7 grudnia. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.
W ubiegłorocznej edycji, najwięcej statuetek oraz Tytanowego Spinacza otrzymała agencja Big Picture. Nagrodę Gwiazdy PR dla najbardziej zasłużonej w rozwoju branży osoby otrzymał Ryszard Solski, prezes Solski Communications. W 32 kategoriach konkursowych przyznano łącznie 77 spinaczy - 19 złotych, 26 srebrnych i 32 brązowe.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do szesnastej edycji Złotych Spinaczy