SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Złote Spinacze 2022: najwięcej nominacji dla MSL, Komunikacji Plus i Linkleaders

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Gala Złotych Spinaczy w grudniu

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 2 grudnia 2022 r. Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu.

Oto pełna list nominowanych projektów:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42

Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse    

Transformacja dekady: Tesco zmienia się w Netto / Lighthouse, Netto Polska    

PR produktu

„Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl    

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

SCOPE driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

Issue management i komunikacja kryzysowa

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

OZE ma prawa! / Pan Pikto

„Dziady” / A.D.2021- niezależność / Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Advocacy i Public Affairs

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

Koalicja „Dbamy o wodę”, Kampania: Liczy się każda kropla / Fleishman Hillard, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój (Danone)    

Jutro w Polsce / MullenLowe Warsaw, Agora, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza

Kampania społeczna

„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan    

Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS    

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska    

PR pro bono

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Wielkie badanie dziecięcych szpitali / MSL Group, Fundacja K.I.D.S., Reckitt (Nurofen), Pozytywna Dyscyplina

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

NA LUZIE O BHP / MOSQI.TO

Evergreen Festival czyli jak odzyskać serca pracowników / Grupa Żywiec

Feel the Pepco Values, czyli nowa odsłona wartości! / MJCC, Pepco Poland    

Event komercyjny

Piłka znów w grze! 39 tysięcy dzieci wróciło na boiska / Grupa Komunikacja Plus, Polski Związek Piłki Nożnej, Maspex

OLX Praca Know How 2022 / Live Age, OLX    

MAYBELLINE NEW YORK STORIES / L'Oréal Polska, PWR.GG, Creative PRO, Warner Music Poland, Platinium Cast Agencja PR    

Event społeczny

10 lat Pikniku Niepodległościowego w Łodzi / 3PR Consulting, Manufaktura Łódź

Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

Launch produktu, usługi lub firmy

Jasnum – Menopauza to nie pauza / 38 Content Communication, USP Zdrowie    

Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

Launch platformy Disney+ w Polsce / The Walt Disney Company Polska    

Sustainability i CSR Communications

Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik

Program zatrudnienia osób neuroróżnorodnych w P&G / MSL Group, Procter & Gamble, asperIT

Komunikacja projektu „Daj swoim butom drugie życie” / Grupa CCC    

PR miejsca, miasta lub regionu

Znikający Mural / IMMOFINANZ

STS mecenasem muralu Kazimierza Górskiego / STS

wilcza for/rest / TOUCH.PR , wilcza for/rest

Social media

Żeńska końcówka okiem 18000 Polek i 20 influencerek / Linkleaders, Pracuj.pl

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Business-to-Business PR

Razem dla innych razem dla siebie. Unicef dla biznesu / 38 Content Communication, Unicef Polska

Lepszy Szef: Dell Technologies x Intel x monday comms / monday comms, Dell Technologies, Intel

Noc dla Klimatu / Danfoss Poland, MAKE Event

PR finansowy i relacje inwestorskie

STS – największy bukmacher w Polsce debiutuje na GPW / STS Holding

Media relations

Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl

EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk    

SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE    

Employer Branding

Zgadzam się / Nie zgadzam się / MOSQI.TO

MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości / Linkleaders, mBank

Impact Stories / Deloitte Poland

Content marketing – branded content

Lenovo i szachy: arc. Jan-Krzysztof Duda ambasadorem Lenovo / Deep Sense, Lenovo Polska

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

Łączy nas napięcie – portal naładowany wiedzą / Euvic Digital, TIM

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

Custom Publishing

Kurier Specjalny OLX / OLX, dotrelations

ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine / GoldenSubmarine

ERC Inspiration Book / Planet Partners

Wsparcie Ukrainy

Butik Pełen Dobra / Port Łódź

SAFER Ukraine / 24/7Communication, St. Jude, Finn Partners

Biedronka – wspólnie dla Ukrainy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

InPost, Rafał Brzoska i Omenaa Mensah z pomocą Ukrainie / Big Picture, InPost, Omenaa Foundation, Fundacja Rafała Brzoski    

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT Games, WebTalk, UCK Agency

Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication, Samsung Polska

Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

Finanse

Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words, Publicis Poland

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska

Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

Uroda, higiena i wellness

„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank

1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland    

Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL Group, Procter & Gamble

Moda i styl życia

Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com

Dbaj o ubranie - w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Sektor spożywczy

Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald's Polska, DDB, OMD, Isobar Polska

Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu by Anna Lewandowska

Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communication     

Kultura i media

MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel

Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska    

Premiera serialu Netflix „Królowa” w KinoGramie w Warszawie / MSL Group, Netflix, agencja Plej

Medycyna i zdrowie

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

@JestemOpiekunem / MSL Group, Nutricia

Sport, turystyka i rekreacja

Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA

Roman Biliński – droga do F1 / MSL Group, Roman Biliński

Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus, Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival

Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42

Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik

Znikający Mural / IMMOFINANZ

Przemysł i infrastruktura

Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse

„M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC

Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive Polska

Motoryzacja i transport

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” - Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO

SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

NGO i sektor publiczny

Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS    

Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Kategorie specjalne:

Kreatywność

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Pierwsza Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska   

Efektywność

Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Research&Insight

Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain

#efekt1butelki / 38 Content Communication, Kompania Piwowarska

Przywódczynie 3.0: Wojowniczki, Królowe i Siłaczki / Clue PR    

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2022: najwięcej nominacji dla MSL, Komunikacji Plus i Linkleaders

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
A gdzie nominacje dla agencji Hofmana? Przy takich zyskach to musi mieć same genialne kampanie.
0 0
odpowiedź
User
Kruk
A ile ktr dostały agencje szanowne
0 0
odpowiedź