Zmiany w Cheil Polska: Soomin Kwon dyrektorem zarządzającym, Rafał Piasecki na czele strategii
W agencji reklamowej Cheil Polska na stanowisku dyrektora zarządzającego Daril Kim został zastąpiony przez Soomin Kwon, funkcję dyrektora działu strategii objął Rafał Piasecki, a head of art directors - Rafał Michałek-Czerepak. Z firmy odeszli natomiast Monika Niechajewicz i Piotr Cedzyński.
Soomin Kwon poprzednio w innym oddziale Cheil Worldwide pełniła funkcję account directora.
Rafał Piasecki na stanowisku dyrektora działu strategii zastąpił Monikę Niechajewicz, która pracowała w Cheil Polska przez 2,5 roku. Piasecki poprzednio przez prawie rok pracował jako strateg w One Eleven, a wcześniej był związany z agencjami Young & Rubicam, CAM Media oraz DDB Warszawa. Zajmował się realizacją kampanii m.in. dla T-Mobile, Tchibo, Polkomtelu, PZU, Danone’a, Żywca Zdroju i Unilevera.
Rafał Michałek-Czerepak zaczął pracę w Cheil Polska jako head of art directors. Wcześniej pracował w agencjach TBWA, DDB Warszawa, Euro RSCG Poland (obecnie Havas Worldwide Warsaw) i BBDO Warszawa, realizował projekty dla marek takich jak Coca-Cola, Vectra, Nestle, Mars, PZU i Gillette.
Działem kreacji samodzielnie zarządza obecnie Mojca Tirš, która funkcję dyrektora kreatywnego objęła w czerwcu ub.r. Zajmujący takie samo stanowisko Piotr Cedzyński przeszedł z Cheil Polska do VML Poland, gdzie pracuje jako associate creative director.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Cheil Polska: Soomin Kwon dyrektorem zarządzającym, Rafał Piasecki na czele strategii