Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue
W dziale marketingu producenta papierów higienicznych Metsä TissueSA nastąpiły zmiany. W związku z rozwojem firmy Robert Wieczorek,Anna Jackowicz oraz Dawid Stanecki awansowali, obejmując noweobowiązki w strukturach w Polsce i za granicą.
W związku ze zmianami w działach marketingu na szczeblukorporacyjnym Metsä Tissue, w Polsce departament ten podzielono natrzy obszary: zarządzanie marką, marketing operacyjny orazzarządzanie produktem.
Robert Wieczorek mianowany został Dyrektorem ds. marketingu nakraje Europy Centralnej i odpowiada za:
- media plan (negocjacje i wykonanie)
- budżet w regionie Europy Centralnej
- wyznaczanie kierunków rozwoju portfolio produktów orazplanowanych działań promocyjnych
- planowanie kalendarza działań promocyjnych
- zarządzanie kategorią.
Anna Jackowicz objęła stanowisko Kierownika ds. marketinghandlowego i odpowiada za:
- materiały POS
- planowanie promocji na terenie Polski
- szkolenia dla działu sprzedaży
- zapewnienie materiałów i narzędzi do wszelkich aktywności narynku (włączając PR)
- sampling, organizację eventów
- zapewnienie wsparcia dla działu zarządzania marką oraz dla działusprzedaży
- wsparcie działu zarządzania produktem.
Dawid Stanecki został Kierownikiem Produktu na kraje EuropyCentralnej odpowiada za:
- optymalizację portfolio produktowego firmy.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue