Zmiany w pakiecie radiowym Highway FM
Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time rozpoczęły sprzedaż wspólnego pakietu reklamowego Highway FM na nowych zasadach.
Pakiet ten tworzą stacje wchodzące w skład pakietu Total Time (Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Radio Plus i Vox FM) oraz rozgłośnie tworzące pakiet Trójwymiar PR (Jedynka, Trójka i Czwórka). Jest on adresowany do wszystkich klientów realizujących kampanie reklamowe o zasięgu ogólnopolskim w szerokich grupach docelowych.
Dotąd w tym pakiecie był stosowany mechanizm day on day off, w którym planowane były wcześniej stacje Polskiego Radia - Jedynka i Trójka. Po zmianach wszystkie stacje są planowane jednocześnie. - Model day on day off nie pozwalał w pełni prezentować wyników słuchalności tego pakietu według badania Radio Track - uzasadnia Agnieszka Korotyńska, specjalista ds. PR w Grupie Time.
Jak podkreśla Time, połączenie stacji Polskiego Radia i Grupy Radiowej Time dzięki niskiej współsłuchalności pozwala uzyskać szeroki zasięg - niemal sumę słuchalności każdej ze stacji, co daje możliwość efektywnego konkurowania z komercyjnymi stacjami ogólnopolskimi.
Z danych z badania Radio Track za okres od lipca do września br. wynika, że zasięg dzienny w dni powszednie wśród wszystkich respondentów pakietu Highway FM wynosi 33,5 proc., a w przypadku RMF FM i Radia ZET to odpowiednio 29,6 proc. i 20 proc. CPP (średni koszt dotarcia) w ramach tego pakietu w dni powszednie między 6.00 a 20.00 plasuje się na poziomie 1 913 zł.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w pakiecie radiowym Highway FM