SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Zmień Horror na Sielankę'

To hasło nowej kampanii Heyah, czyli nawet 48 groszy za minutę poza siecią.

Od 23 kwietnia br. rusza nowa oferta Heyah - użytkownicy otrzymają do wyboru dwa typy pakietów minut na rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na krajowe numery stacjonarne - Dużą Sielankę i Małą Sielankę.

Użytkownik, decydując się na pakiet Duża Sielanka, za 24 złote otrzyma 50 minut rozmów (48gr/min.).

W poniedziałek, 23 kwietnia br., rusza również kampania reklamowa Heyah pod hasłem „Zmień Horror na Sielankę” komunikująca najnowszą ofertę marki – Pakiety Sielanka.

W stacjach telewizyjnych będzie można obejrzeć spoty o różnej długości - zarówno w stacjach ogólnopolskich, jak i tematycznych. Kampania obejmie także radio i Internet. Filmy reklamowe pojawię się również na ekranach kin. W filmach wykorzystano muzykę oraz tekst znanej piosenki „Goniąc kormorany” (kompozytor: Jerzy Woy-Wojciechowski, tekst Andrzej Tyczyński), a w reklamie wykonuje ją jeden z bohaterów spotu.

Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine oraz domu mediowego Optimum Media OMD.

   

Dołącz do dyskusji: 'Zmień Horror na Sielankę'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl