Zuzanna Budziszewska business development directorem w Platige Image
Zuzanna Budziszewska objęła stanowisko business development directora zastępując Pawła Szmausa, który teraz odpowiada za projekty specjalne w Platige Image. Do zespołu produkcyjnego dołączyły Anna Staszyńska i Karolina Sidorowicz.
Zuzanna Budziszewska, która objęła stanowisko business development director poprzednio zajmowała się rozwojem biznesu w SZUT SZUT Studio (wcześniej również Leo Burnett, Havas, czy McCann). Ma odpowiadać za wzmacnianie pozycji Platige na polskim rynku reklamy "poprzez budowanie relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, pozyskiwanie nowych projektów, a także kreatywne wsparcie zespołu reklamy oraz współpraca z poszczególnymi działami Platige w celu uzyskania jak największej synergii i maksymalnego wykorzystania zasobów".
Zastąpiła na tym stanowisku Pawła Szmausa, który od września bieżącego roku pełni funkcję business development directora - special projects / experiential / high tech solutions zajmując się m.in. projektami specjalnymi i interdyscyplinarnymi..
Paweł Szmaus rozpoczął współpracę z Platige Image w 2018 roku. Jak podano w komunikacie "przejście na nowe stanowisko jest naturalną konsekwencją jego dotychczasowych działań, polegających na poszukiwaniu nowych możliwości rynkowych i kreatywnym wykorzystaniu technologii nie związanych bezpośrednio z animacją". Szmaus odpowiada takżę za projekty interdyscyplinarne (w tym parki rozrywki, wystawy, teatry) oraz immersyjne (AR/VR), co łączy się ze ścisłą współpracą z działami Creative Arts, Commercial, Events oraz R&D.
W zespole Anna Staszyńska i Karolina Sidorowicz
Nowi specjaliści pojawili się również w zespole produkcyjnym Platige Commercial, zarządzanym przez Paulinę Machalicę – są to: koordynatorka grafików - Aleksandra Staszyńska oraz producentka – Karolina Sidorowicz.
- Doświadczenie i kompetencje oraz kreatywne wykorzystanie technologii zawsze stanowiły o sile Platige. Rozbudowa zespołów pozwoli nam na jeszcze szybsze reagowanie na potrzeby klientów, a także na realizowanie większej ilości projektów specjalnych, w których jedynym ograniczeniem jest tylko wyobraźnia - podsumowuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image.
Aleksandra Staszyńska
Karolina Sidorowicz
Firma Platige Image w drugim kwartale br. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 13 proc. do 21,36 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 16 proc. do 18,25 mln zł osiągnęła 2,09 mln zł zysku netto. - Zakończyliśmy realizację kilku projektów, jednak niestety niektóre z nich nie ujrzały jeszcze światła dziennego, z powodu przesunięcia wydarzeń, na które były przygotowywane - podał zarząd spółki.
Dołącz do dyskusji: Zuzanna Budziszewska business development directorem w Platige Image