Żywiec Zdrój zachęca do wejścia na 'Szlak zdrowia'
Żywiec Zdrój rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem "Szlak Zdrowia". W jej trakcie firma będzie promowała produkowaną przez siebie wodę mineralną, podkreślając, że jej picie jest niezbędnym składnikiem diety.
Strategię reklamową obecnej kampanii Żywiec Zdrój oparł na wynikach zleconego przez siebie badania opinii publicznej, które pokazał, że Polacy mają niską świadomość na temat znaczenia picia wody mineralnej dla zdrowia. Dlatego w rozpoczynającej się promocji firma kładzie nacisk właśnie na edukacyjny charakter działań reklamowych. W tym celu uruchomiła stronę www.szlakzdrowia.pl, która zachęca odwiedzających ją internautów do picia wody mineralnej przez dwa tygodnie. Zbudowana z 14 podstron odpowiadających 14 dniom diety witryna zawiera porady dotyczące zdrowego odżywiania i ćwiczeń poprawiających sprawność fizyczną oraz artykuły z zakresu dietetyki, fizjologii i aktywnego trybu życia.
Kampania obejmuje również reklamy w telewizji, Internecie (także poprzez mailing) i - od maja - w radiu. Kreację spotów telewizyjnych i radiowych przygotowała Agencja Euro RSCG, a reklam internetowych - Agencja Banah Group, natomiast zakupem i zaplanowaniem mediów zajął się Dom Mediowy MediaCom. Kampanii medialnej będzie towarzyszyć promocja w sklepach wielkopowierzchniowych, sklepach handlu tradycyjnego, stacjach benzynowych, szpitalach, a także fitness-klubach sieci Gymnasion, która jest partnerem akcji "Szlak Zdrowia".
Żywiec Zdrój od początku marca prowadzi już działania z zakresu public relarions skierowane głównie do dziennikarzy tytułów czytanych przez potencjalnych odbiorców kampanii. Firma postanowiła zachęcić reporterów do udziału w programie dwutygodniowej diety, dostarczając im codziennie butelkę wody mineralnej wraz z informacjami na temat znaczenia nawadniania dla prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz "instrukcję obsługi wody". Materiały zostały przygotowane na bazie wypowiedzi ekspertów: dietetyka, fizjologa oraz psychologa, którzy wzięli również udział w spotkaniach prasowych. Druga faza działań PR obejmuje współpracę zarówno z mediami life stylowymi, jak i z mediami biznesowymi i branżowymi pod kątem działań informacyjnych i promujących akcję. Kreacją i realizacją tej części kampanii firmy Żywiec Zdrój zajmuje się agencja Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: Żywiec Zdrój zachęca do wejścia na 'Szlak zdrowia'