4fun Media: 7,7 mln zł odpisu wskutek utraty wartości przez spółki Program i Cupsell
Zarząd 4fun Media zamierza dokonać odpisu w związku z utratą wartości przez jej spółki zależne: 5,7 mln zł na Program, a 2 mln zł na Cupsell.
- Odpis udziałów jest wynikiem korekty przepływów ujętych w testach na utratę wartości - stwierdzono w komunikacie giełdowym 4fun Media.
- Odpis udziałów wyżej wskazanych firmy zostanie dokonany w rocznym jednostkowym sprawozdaniu finansowym oraz będzie miał wpływ na wyniki zaprezentowane w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za 2019 rok - zaznaczono.
4fun Media restrukturyzuje e-commerce
69,8 proc. udziałów spółki CupSell, zarządzającej sklepem internetowym z ubraniami i gadżetami z wybranymi przez użytkowników nadrukami, zostało przejęte przez 4fun Media w połowie 2018 roku za 1,9 mln zł.
Firma zrealizowała też kilka innych akwizycji w segmencie e-commerce. Jesienią ub.r. zapowiedziała, że w związku z niezadowalającymi wynikami przeprowadzi tam restrukturyzację. Pod koniec października zamknęła e-sklep NaImpreze.pl, a na początku marca br. zgodziła się na sprzedaż swojemu większościowemu akcjonariuszowi Epicom Limited 59,84 proc. udziałów spółki Print Logistic za 925,6 tys. zł. - Prowadzenie projektu w obecnej formie będzie generować kolejne straty oraz wymagać będzie dalszych nakładów inwestycyjnych - uzasadnił zarząd 4fun Media.
W styczniu br. należąca do 4fun Media firma reklamy zewnętrznej Screen Network poinformowała, że planuje dokonać odpisu wartości udziałów w spółce zależnej PRN Polska o ok. 3,2 mln zł na koniec ub.r. Wynika to z faktu, że współpracę z PRN Polska zakończyła sieć hipermarketów Carrefour.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych z 39,3 do 39,73 mln zł oraz spadek wyniku netto z 5,64 mln zł zysku do 3,77 mln zł straty.
Raport finansowy za cały ub.r. firma opublikuje 30 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: 4fun Media: 7,7 mln zł odpisu wskutek utraty wartości przez spółki Program i Cupsell