Sprzedano 80 proc. reklam przy Super Bowl 2020. Rekordowa cena 5,6 mln dolarów
Fox Sports podało, że wyprzedano już 80 proc. reklam przy transmisji rozgrywek futbolu amerykańskiej ligi NFL Super Bowl 2020, które odbędą się 2 lutego przyszłego roku w Hard Rock Stadium w Miami Gardens. Cena za 30-sek. spot wzrosła do 5,6 mln dolarów.
Seth Winter, wiceprezes ds. sprzedaży sportowej w Fox Sports przekazał, że sprzedano 80 proc. dostępnych reklam przy transmisji telewizyjnej Super Bowl LIV. Sieć sprzedała 60 z 77 dostępnych miejsc reklamowych.
Reklamodawcy, którzy kupią dwie 30-sekundowe reklamy płacą po 5,5 miliona dolarów, a ci, którzy kupią jedną 30-sekundową reklamę, płacą 5,6 miliona dolarów. To drożej niż przed rokiem - wtedy stacja CBS sprzedawała spoty w cenie od 5,1 mln do 5,3 mln dolarów.
Winter poinformował również, że 25 reklamodawców rywalizuje o pozostałe 17 dostępnych reklam - i że cena może wzrosnąć, ale nie powinna przekroczyć 6 mln dolarów.
Zwiększony popyt i droższe ceny spotów przy Super Bowl 2020 to skutek zmniejszenia liczby przerw reklamowych w trakcie transmisji finału - cztery na kwartę w porównaniu z pięcioma w poprzednich latach.
Dotychczas największą widownię w historii rozgrywek zgromadził finał Super Bowl w lutym 2011 roku transmisję oglądało 111 mln widzów.
Gwiazdami Super Bowl 2020 będą Jennifer Lopez i Shakira.
Dołącz do dyskusji: Sprzedano 80 proc. reklam przy Super Bowl 2020. Rekordowa cena 5,6 mln dolarów