SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adfocus - platforma RTB od Netsprint

Firma Netsprint uruchamia platformę RTB pod nazwą Adfocus, poszerzając swoją ofertę dla sektora e-commerce. Narzędzie umożliwia prowadzenie działań reklamowych z wykorzystaniem technologii retargetingu spersonalizowanego. Oferta dla reklamodawców oparta jest o modele efektywnościowe.

Retargeting spersonalizowany to technologia pozwalająca na emisję dopasowanych przekazów reklamowych użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej stronę internetową reklamodawcy. Rozwiązanie oferowane przez Netsprint zostało stworzone wspólnie z Merchenta, europejską firmą oferującą sprzedaż reklam w modelu RTB, działającą w ponad 40 krajach. Adfocus współpracuje ze światowymi systemami AdExchange, m.in. Google Doubleclick, Facebook Exchange, Adscale, Yahoo! RMX i Rubicon.

W chwili przeglądania np. produktów w sklepie internetowym, internauta zostaje otagowany za pomocą skryptów retargetujących Adfocus umieszczonych w kodzie źródłowym sklepu internetowego, a następnie - podczas surfowania po sieci - ogląda spersonalizowane reklamy przygotowane zgodnie z jego zainteresowaniami. Kreacje reklamowe mogą zawierać np. zdjęcia produktów, które wcześniej miał w koszyku potencjalny klient, promocyjne ceny, opinie o produkcie itp.

W Adfocus reklamodawca ma do wyboru 9 strategii rekomendacji produktu, które mogą być stosowane w zależności od rodzaju kampanii. W zależności od celów kampanii reklamowej, system udostępnia efektywnościowe modele rozliczeń, m.in. CPS (cost per sale) i CPC (cost per click).

Poza retargetingiem Adfocus oferuje pre-targeting, geotargetowanie, targetowanie na konkretny system AdExchange oraz kierowanie reklam na wybrane witryny lub urządzenia. System umożliwia również m.in. emisję tylko w widocznej dla użytkownika części ekranu (above the fold).

 

Dołącz do dyskusji: Adfocus - platforma RTB od Netsprint

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl