Adlook wchodzi do Polski. Bartosz Nowak na czele polskiego oddziału
Założony w Warszawie Adlook (Grupa RTB House) wchodzi na polski rynek, który staje się szóstym krajem w globalnej ekspansji firmy. Na jej czele stanął Bartosz Nowak.
Adlook została założona w ubiegłym roku przez RTB House i pełni obecnie strategiczną rolę w portfolio Grupy obok firm takich jak Senuto czy Whitepress, specjalizuje się w efektywnym zakupie mediów w open web. Jako członek inicjatywy Privacy Sandbox, zespół Adlook współtworzył rozwiązania technologiczne wdrażane w Chrome – przeglądarce, z której korzysta 63 proc. konsumentów – umożliwiające efektywne targetowanie reklam po rezygnacji z plików cookies.
Adlook częścią RTB House
Platforma, bazując na doświadczeniu spółki-matki RTB House, umożliwia efektywne zarządzanie i zakup mediów w oparciu o algorytmy Deep Learning, które w czasie rzeczywistym testują i wybierają formaty gwarantujące maksymalną efektywność komunikacji marki z konsumentami. Dzięki współpracy z Chrome i uczestnictwu w programie Privacy Sandbox, Adlook już dziś oferuje pionierskie rozwiązania cookieless, które od 2024 r. będą niezbędne, by docierać do użytkowników najpopularniejszej przeglądarki na rynku.
Polskim oddziałem firmy kieruje Bartosz Nowak, sales director. Jest managerem z przeszło dwudziestoletnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży, które zdobywał m.in. w takich spółkach, jak Grupa Spider’s Web, Agora, TVN czy Grupa Ströer.
- Polscy marketerzy sprawnie przyjmują wszelkie nowinki technologiczne i potrafią je wykorzystać na swoją korzyść” mówi Bartosz Nowak - Adlook opiera się na zaawansowanych algorytmach sztucznej inteligencji: Deep Learning. Dzięki temu, możemy dostarczać efektywne i relewantne reklamy tam, gdzie mają realną szansę na konwersję, z jednoczesną gwarancją rezultatów i opłatami tylko za pełne wyświetlenia wideo. Nasze sukcesy i doświadczenie z takich rynków, jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania czy Brazylia, w połączeniu z lokalną ekspertyzą, przyczyniają się nie tylko do wzrostu efektywności, ale i do budowy zrównoważonego ekosystemu reklamowego - dodaje Bartosz Nowak.
Spółka Adlook jako część Grupy RTB House jest obecna w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Francji a teraz także w Polsce. W swoim globalnym portfolio ma takie marki, jak Mars, SC Johnson, Pepsico, Sanofi, Heinz, Unilever, Nestlé i Budweiser oraz agencje: McCann, Publicis, IPG, WPP, Africa Creative.
Dołącz do dyskusji: Adlook wchodzi do Polski. Bartosz Nowak na czele polskiego oddziału