Adidas wybiera agencję do obsługi reklamowej Reeboka na siedmiu rynkach
Adidas rozpoczyna przetarg, w którym wyłoni agencję reklamową odpowiedzialną za działania reklamowe marki Reebok na siedmiu rynkach. Obecnie obsługą reklamową marki w Polsce zajmuje się Cut The Mustard.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się obsługą komunikacji Reeboka we wszystkich kanałach komunikacji z wyłączeniem komunikacji w punktach sprzedaży oraz zakupu mediów.
Postępowanie obejmuje siedem rynków Europy Środkowo-Wschodniej: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Litwę, Łotwę i Estonię. Do postępowania zostało zaproszonych kilka agencji reklamowych, w tym aktualnie obsługująca marketera Cut The Mustard.
Przetarg zostanie zakończony do grudnia tego roku, a wybrana agencja rozpocznie działania od stycznia 2019 roku.
Agencja Cut The Mustard obsługuje reklamowo Reeboka od grudnia 2016 roku. Od stycznia tego roku współpracę przedłużono. Zespół pracuje dla marketera również na Litwie, Łotwie i w Estonii
We wrześniu tego roku przygotowała kampanię „Be More Human” z udziałem ambasadorek marki - Joanny Jędrzejczyk, Julii Wieniawy oraz Katarzyny Bigos.
Dołącz do dyskusji: Adidas wybiera agencję do obsługi reklamowej Reeboka na siedmiu rynkach