ADV łączy Codemedia i Mediasense
Należące do Grupy ADV domy mediowe Codemedia i Mediasense będą funkcjonować jako jedna firma pod nazwą Codemedia. Ma to im zapewnić szerszą ofertę usług i większą efektywność operacyjną.
Prezesem spółki powstałej z połączenia Codemedia i Mediasense będzie Sławomir Kornicki, dotychczasowy szef Codemedia. Natomiast do jej zarządu, w którym zasiadają Łucja Gdala, Anna Gruszka i Sławomir Kornicki, dołączy Piotr Bieńko, wcześniejszy prezes Mediasense.
Codemedia, specjalizująca się w marketingu w internecie i mediach cyfrowych, po włączeniu Mediasense zyska takie kompetencje w zakresie mediów tradycyjnych. Fuzja ma też zapewnić firmom wzrost efektywności operacyjnej i skali działania.
- To szansa dla naszych spółek na wyróżnienie się w branży. Kompleksowość rozwiązań, które zaoferujemy klientom już po połączeniu, zdecydowanie będzie wykraczała poza standardowe usługi z zakresu komunikacji i zakupu mediów - zapowiada Piotr Bieńko. - Dzięki fuzji możemy stworzyć podmiot o niewspółmiernie dużym potencjale w zakresie strategii i realizacji szeroko pojętych kampanii marketingowych - dodaje Sławomir Kornicki.
Codemedia ma obecnie 29 pracowników, a w Mediasense - 8. W powiększonym zespole Codemedia zostaną zatrudnione wszystkie te osoby.
Dołącz do dyskusji: ADV łączy Codemedia i Mediasense