Piotr Talarek, Barbara Paszkiewicz-Laskowska i Małgorzata Maliszewska założyli agencję StrategyWise
Na rynku usług public relations działa nowa agencja StrategyWise Public Affairs & Communications, specjalizująca się w public affairs, komunikacji korporacyjnej oraz kryzysowej. Założyli ją Piotr Talarek, były partner zarządzający TBT i Wspólnicy oraz dwie byłe pracownice w tej agencji - Barbara Paszkiewicz-Laskowska (dyrektorka) i Małgorzata Maliszewska (senior consultant). Firmę tworzy także Konrad Korobowicz, ekspert rynku finansowego.
Kluczową kompetencją agencji jest komunikacja korporacyjna w strategicznym ujęciu. Jej założyciele od lat specjalizują się w public affairs, doradztwie regulacyjnym oraz komunikacji w kryzysie.
- Łączy nas przekonanie, że zarządzanie sytuacją kryzysową powinno zacząć się na długo przed jej wystąpieniem. Lwia część naszej pracy wykonywana jest poza światłami reflektorów i często koncentruje się na zapobieganiu zagrożeniom reputacyjnym i regulacyjnym. Niezbędne do tego jest doświadczenie biznesowe oraz szerokie spojrzenie na problem - komentuje Piotr Talarek, partner zarządzający StrategyWise.
W komunikacie na temat powstania agencji pada też informacja o podjęciu współpracy z partnerami technologicznymi, dzięki którym oferuje ona klientom "platformy badawcze, narzędzia przetwarzania danych czy niestandardowe wykorzystanie kanałów mediów społecznościowych", ale ich nazw nie podaje.
Firma pracuje obecnie dla kilku klientów z branży finansowej, logistycznej i handlowej.
Talarek, Paszkiewicz-Laskowska i Maliszewska tworzą StrategyWise
Piotr Talarek przez ostatnie 13 lat współtworzył agencję TBT i Wspólnicy. Wcześniej przez dekadę był dyrektorem zarządzającym Partner of Promotion. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i Guildhill University.
Funkcję partnerki zarządzającej pełni w StrategyWise Barbara Paszkiewicz-Laskowska. Przez ostatnie 8 lat współpracowała z TBT i Wspólnicy, gdzie pełniła funkcję dyrektorki ds. komunikacji strategicznej. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, posiada także dyplom MBA-SGH.
Małgorzata Maliszewska, dyrektorka StrategyWise, przez ostatnie 6 lat pracowała w TBT i Wspólnicy, ostatnio jako senior consultant. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Zespół tworzy także Konrad Korobowicz, doradca. Managing partner w ANAVA Capital, wcześniej partner w Capital Partners. Pełnił też funkcję prezesa Inteligo i prezesa eCard. Absolwent prawa na UMCS, stypendysta Lock Haven University.
Agencja współpracuje także z doradcami w Brukseli, Berlinie i Londynie. Łącznie pracuje z kilkunastoma osobami w Polsce i za granicą.
Dołącz do dyskusji: Piotr Talarek, Barbara Paszkiewicz-Laskowska i Małgorzata Maliszewska założyli agencję StrategyWise