SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Be About wchodzi na rynek. Patryk Adamczyk partnerem zarządzającym, Maciej Hassa partnerem strategicznym

Be About to nowo powstała agencja działająca w obszarze employer brandingu, którą wspierają eksperci - Julia Izmałkowa, Katarzyna Życińska, Karina Hertel, Janusz Lutek i Piotr Grządziel. Szefem agencji jest Patryk Adamczyk, a Maciej Hassa pełni funkcję partnera strategicznego.

Patryk Adamczyk i Maciej HassaPatryk Adamczyk i Maciej Hassa

Be About pozycjonuje się na rynku jako "agencja hybrydowa", oferująca klientom usługi z obszaru budowania marki pracodawcy zarówno strategicznego, jak i wykonawczego, marketingu, komunikacji, PR-u, badań, eventów, zakupu mediów, wsparcia w rekrutacji oraz współpracy z influencerami i personal brandingu.

Każdy z tych obszarów będzie wspierany przez partnera hybrydowego - Piotra Grządziela (CEO MagnaTalenta), Karinę Hertel (COO BrandLift), Julię Izmałkową (założycielka Izmalkowa), Janusza Lutka (CEO Different Media) i Katarzynę Życińską (CEO 38Group).

- Hybryda to pierwsze i jedyne na rynku, doskonałe połączenie kompetencji partnerów tworzących Be About, dające niesamowite efekty. Sukces każdego projektu zależy od kompetencji i synergii ludzi, którzy go tworzą, dlatego, aby efektywnie wspierać klientów w codziennym wzroście biznesu i realizować wyjątkowe kampanie oraz wydarzenia, stworzyliśmy pierwszą w Polsce hybrydową agencję. Energia naszego zespołu i partnerów oraz doświadczenie gwarantują merytoryczną, transparentną i kompleksową współpracę - mówi Patryk Adamczyk, partner zarządzający nowej agencji.

Patryk Adamczyk i Maciej Hassa wcześniej w Grupie Absolvent

Patryk Adamczyk w ostatnim czasie był dyrektorem projektów strategicznych, a następnie dyrektorem marketingu i obsługi klienta w Grupie Absolvent odpowiedzialnym za współpracę z firmami w obszarze employer brandingu oraz strategię i marketing targów pracy Absolvent Talent Days.

Adamczyk w poprzednich latach był związany m.in. z Johnson & Johnson, gdzie pracował przy projektach budowania wizerunku i komunikacji portfolio w Europie Środkowo-Wschodniej, a następnie z Ringier Axel Springer Polska, jako brand manager segmentu video w Onet, gdzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii marketingowych m.in. dla programów Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Pauliny Młynarskiej oraz transmisji live z Open’er Festival w Gdyni.

Maciej Hassa w ostatnich latach był również związany z Grupą Absolvent, gdzie w roli dyrektora zarządzającego Absolvent Consulting stworzył kilkunastoosobowy zespół specjalizujący się w doradztwie strategicznym w obszarze employer brandingu i HR.

- Wiemy, że szczególnie dzisiaj działania pracodawców są połączeniem takich obszarów jak employer branding, marketing i PR - a w tym komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, rekrutacji, benefitów, programów rozwojowych, CSR, eventów i projektów technologicznych. Wszystko to, przy wykorzystaniu kanałów online i offline. Właśnie tą wiedzą i tym doświadczeniem będziemy dzielić się z naszymi klientami - mówi Maciej Hassa.

Hassa obecnie jest także dyrektorem zarządzającym Jobflow, mobilnej, społecznościowej aplikacji rekrutacyjnej. Wcześniej, Maciej Hassa pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (Santander) oraz przez blisko 9 lat w Grupie PZU, gdzie jako manager zespołu employer brandingu i młodych talentów, odpowiadał za komunikację wewnętrzną, eventy i markę pracodawcy.

Czytaj więcej: Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów

Dołącz do dyskusji: Agencja Be About wchodzi na rynek. Patryk Adamczyk partnerem zarządzającym, Maciej Hassa partnerem strategicznym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojak
Czas na wojenne kampanie hybrydowe, tfu - reklamowe...
odpowiedź