Agencja dotrelations wygrała przetarg Nestlé Polska
Nestlé Polska wybrało w przetargu agencję dotrelations do obsługi komunikacji korporacyjnej marki w social media.
Zespół dotrelations wspiera komunikację korporacyjną Nestlé Polska na Facebooku, Instagramie, Twitterze i na YouTube. Do zadań agencji należy pomoc w zarządzaniu komunikacją marki zgodnie z globalną strategią firmy, moderacja kontaktu z fanami oraz wsparcie kampanii reklamowych klienta. dotrelations będzie również odpowiadać za publikację treści na stronie internetowej.
Nad całością prac dla Nestlé Polska w dotrelations czuwa Natalia Rajska, account manager, wcześniej obsługująca m.in. takie marki jak Purina, Pearson, o2.pl.
- Dla polskiego oddziału firmy pracujemy już od niemal roku, obsługując marki Purina DOG CHOW i Purina CAT CHOW w social media. Mieliśmy również przyjemność odpowiadać za komunikację PR programu „Pets At Work", globalnej inicjatywy Nestlé Purina, która promuje wprowadzanie zwierząt do przestrzeni biurowej – mówi Krzysztof Skowronek, współwłaściciel dotrelations.
Dołącz do dyskusji: Agencja dotrelations wygrała przetarg Nestlé Polska