SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One

Streetcom wygrał przetarg i zrealizuje cykl kampanii product seeding marki produktów dla zwierząt  Purina One (Nestlé Polska).

Umowa z Nestlé Polska obejmuje działania dla Purina One Dog i Purina One Cat. Celem jest budowanie wizerunku marki jako eksperta w zakresie żywienia zwierząt, pozyskiwanie nowych klientów oraz uzyskanie rekomendacji i opinii. Wygenerowane testymoniale i claimy będą przeznaczone do dalszej komunikacji.

Do zadań agencji Streetcom należy opracowanie strategii kampanii, projekt i wykonanie materiałów graficznych, przygotowanie i przeprowadzenie precyzyjnej rekrutacji uczestników na podstawie indywidualnych ankiet oraz wdrożenie wszystkich fal aktywacji.
wdrożenie kampanii.
 

Dołącz do dyskusji: Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krytyk
Kto w ogóle wierzy w tą całą ściemę rekomendacji ambasadorów zrekrutowanych w ich akcjach? To zwykle samplowanie i tyle
0 0
odpowiedź
User
Lea
Dokładnie! Zawodowi testerzy co mają wszystko - dzieci, koty, psy, włosy kręcone i proste, gotują i jedzą na mieście. Mój znajomy ma cała szafę giftow ze street
0 0
odpowiedź
User
danbongo
Kto w ogóle wierzy w tą całą ściemę rekomendacji ambasadorów zrekrutowanych w ich akcjach? To zwykle samplowanie i tyle


mylisz się, samplowanie jest tańsze. A to co robi streetcom to jeszcze spamowanie znajomych na fejsie i instagramie.
0 0
odpowiedź