SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja dsk wygrała przetarg GUS na kampanie o spisach powszechnych

Główny Urząd Statystyczny rozstrzygnął przetarg na ogólnopolskie kampanie promujące tzw. spisy powszechne. Obie zrealizuje dla urzędu agencja reklamowa dsk - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

GUS prowadził przetarg podzielony na dwie części. Pierwsza część dotyczyła kampanii promującej spis rolny, druga – kampanii promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. na obie przeznaczy łącznie 2,91 mln zł.

W pierwszej części oferty złożyły następujące firmy: Tarraya (oferta z ceną 1,04 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (cena 799,5 tys. zł), Aplan Media (cena 1,02 mln zł) i dsk (cena 882,9 tys. zł).

W drugiej części wpłynęły oferty od: Tarraya ),(1,02 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (799,5 tys. zł), Aplan Media (1,02 mln zł) i dsk (759,9 tys. zł).

W obu częściach GUS wybrał oferty złożone przez agencję reklamową dsk.

Agencja dsk zajmie się zaplanowaniem i opracowanie projektów obu kampanii oraz przygotowaniem koncepcji zaplanowanych przez GUS działań.

Popularyzacja spisów będzie prowadzona poprzez działania informacyjne, edukacyjne oraz aktywizujące, tak aby zainteresować tematem jak największą liczbę mieszkańców Polski.

Dołącz do dyskusji: Agencja dsk wygrała przetarg GUS na kampanie o spisach powszechnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl