Agencja Freundschaft będzie reklamować home.pl
W ramach wygranego przetargu home.pl wybrało Freundschaft do obsługi działań komunikacyjnych.
Współpraca w ramach umowy zaplanowana jest do końca 2023 roku, a jej zakres dotyczy obsługi strategicznej, przygotowania konceptu komunikacyjnego marki, opracowania i wdrożenia platformy kreatywnej oraz produkcji materiałów komunikacyjnych. Zespół Freundschaft Commerce jest odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowej.
- Chcąc podkreślić znaczenie ćwierćwiecza istnienia, rozpoczynamy wraz z Freundschaft przygotowania do świętowania roku jubileuszowego. Wspólnie stworzone i opracowane działania komunikacyjne będą podkreślać doniosłość okazji oraz długą drogę jaką przebył home.pl przez 25 lat działalności - komentuje Magdalena Chudzikiewicz, chief commercial officer i członkini zarządu home.pl.
Dołącz do dyskusji: Agencja Freundschaft będzie reklamować home.pl