Heineken i Publicis zakładają agencję Le Pub. Ma łączyć kreatywność i dane
Heineken, producent piwa i Publicis Groupe otwierają agencję, która będzie integrować kreatywność, dane i doświadczenie marki.
Nowa agencja, o nazwie „Le Pub”, rozpocznie działalność 1 stycznia 2021 roku.
Zespół nowo utworzonej agencji Le Pub tworzyć będą pracownicy agencji Epsilon i Publicis Sapient z Publicis Groupe. Zespoły będą miały swoje siedziby w Amsterdamie i Mediolanie.
Heineken podkreśla, że model agencji ma na celu zapewnienie lepszej sprawności, lokalizacji i personalizacji na dużą skalę.
- Globalna pandemia spowodowała, że musieliśmy zmieniać kierunek i pracować inaczej, co zainspirowało nas do zaprojektowania tego nowego modelu. Partnerstwo z Publicis pomoże nam stymulować wzrost, dając Heinekenowi trwałą przewagę konkurencyjną - powiedział Bram Westenbrink, global senior director of Heineken.
Jednocześnie marka skonsolidowała wszystkie swoje usługi planowania i zakupu mediów w firmie Dentsu, która od 2018 roku obsługuje brytyjski budżet mediowy Heineken.
Dotychczas w tym zakresie Heineken pracował zarówno z Dentsu, jak z Publicis Media. Od stycznia Dentsu Red Star stanie się jedyną agencją medialną, której zadaniem będzie stworzenie nowego modelu obsługi mediowej marki.
Publicis Groupe zachowa budżet mediowy browaru we Francji.
Dołącz do dyskusji: Heineken i Publicis zakładają agencję Le Pub. Ma łączyć kreatywność i dane