SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Up zmienia się w Shake the Cake

Agencja Up zmienia swoją nazwę na Shake the Cake. Zamierza realizować projekty dla klientów we współpracy ze sztuczną inteligencją. 

- Nasza agencja przoduje na polskim rynku w wykorzystywaniu AI w pracach kreatywnych. Każda dziedzina tej branży – od strategii po kreację – będzie przechodzić w najbliższym czasie nieprawdopodobne zmiany.  My już oferujemy klientom kompleksowe i zintegrowane działania marketingowe, a zatem nie może zabraknąć wśród nich pomysłów opartych na potencjale sztucznej inteligencji. Obcujemy z nią na co dzień już od półtora roku i wiemy, że potrafi wstrząsnąć utartymi schematami. M.in. w tym miesiącu będzie można zobaczyć efekty naszej pracy ze sztuczną inteligencją dla kampanii znanego wydawnictwa. Rozwijamy również różne własne wewnętrzne projekty mające na celu pokazanie sposobów na wykorzystanie AI w branży kreatywnej. Ale o tym będę mógł powiedzieć dopiero za jakiś czas – mówi Tomasz Graszewicz, promotor AI, wykładowca, szef Shake the Cake.

Za ideę nowego znaku agencji oraz sam projekt logotypu odpowiada gdańskie TOFU Studio. Implementacją graficzną zajęła się AgencjaUp (obecnie Shake the Cake).

Tomasz Graszewicz od lat fascynuje się możliwościami sztucznej inteligencji. Wspólnie z zespołem agencji powołał do życia społeczność AI wizards. Team Shae the Cake w lutym br. stworzył jeden z pierwszych na świecie produktów, wygenerowanych we współpracy z AI, fizycznych i seryjnie drukowanych – „Łap kalendarz”. Produkt zyskał uznanie jury jedynego w Polsce konkursu sztuk wizualnych „Digital Ars” i zgarnął w nim pierwszą nagrodę. Wkrótce projekt będzie miał kolejną edycję.
 


 

Dołącz do dyskusji: Agencja Up zmienia się w Shake the Cake

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Copyrajter
Głupiej nazwać się nie dało?
7 0
odpowiedź