Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt
Agnieszka Gozdek dołączyła do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt obejmując stanowisko strategy director & partner.
Gozdek będzie odpowiedzialna za rozwój agencji w obszarze współczesnej strategii, marki w cyfrowej zmianie oraz budowanie i szeroko pojmowane działania marki.
- Powierzyliśmy Agnieszce ważną rolę, bo wraz z naszymi klientami zostaliśmy jedną z najskuteczniejszych agencji 20-lecia Effie, realizując cele biznesowe dla nich poprzez projekty kreatywne i technologiczne - mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v. Matt. - Skutecznie potrafimy łączyć strategię, kreację, technologię, social media i PR, dlatego zależy nam by kontynuować tę drogę z jeszcze większymi efektami dla marek. Wiele z nich stoi obecnie przed wyzwaniem cyfryzacji i wierzymy, że z naszymi kompetencjami oraz doświadczeniem Agnieszki, która jest jedną z najlepszych specjalistek w branży, jesteśmy odpowiednio przygotowani na to wyzwanie - podkreśla Gaworski.
Również Gozdek widzi dla siebie szansę na rozwój w tym obszarze: - Wierzę, że komunikacja holistyczna z digitalem, mediami społecznościowymi, doświadczeniem marki, kreatywną technologią i dobrym pomysłem kreatywnym, przynosi markom rozwiązania nie tylko spektakularne, ale i celne, od których szybciej bije serce - wskazuje Agnieszka Gozdek.
Agnieszka Gozdek dołączyła do grona partnerów 180heartbeats, które obok Marcina Gaworskiego tworzą Magdalena Kazanowska, managing director i Mikołaj Sadowski, chief creative officer.
Agnieszka Gozdek ma 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, w tym doświadczenie w pracy i innowacjach dla największych marek. Wcześniej była m.in. strategy directorką w Grey Polska i Isobar Polska (dentsu) oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera.
Współtworzyła nagrodzoną srebrnym Effie strategię wprowadzenia na rynek marki Play czy kuchni Ikea METOD, za którą otrzymała złote Effie oraz w ostatnich latach - nagradzane Effie kampanie dla Skoda i Provident Mam Plan. Ponadto prowadziła ponad 50 procesów doradczych z zakresu innowacji cyfrowych, strategii marki i portfela.
Jest wykładowczynią MBS by Effie i Szkoły Strategii Marki SAR.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt