Akcja „Ostatni Twój Weekend” z międzynarodową nagrodą Print Innovation
Projekt „Ostatni Twój Weekend” dostał pierwszą nagrodę w konkursie Print Innovation Awards 2019. To jedyny polski projekt doceniony przez jury tego konkursu.
„Ostatni Twój Weekend” to wspólny projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland. Jury mu złoto w kategorii Redesigned Products.
Międzynarodowy konkurs Print Innovation Awards organizowany jest przez stowarzyszenie WAN-IFRA. Nagradzane w nim są najbardziej innowacyjne gazety i czasopisma oraz usługi drukarskie na świecie. Złota statuetkę dla akcję „Ostatni Twój Weekend” 8 października odbiorą twórcy ostatniego wydania magazynu.
To już kolejne międzynarodowe wyróżnienie dla tego projektu. W czerwcu kampania została nagrodzona Grand Prix na festiwalu reklamowym w Cannes w kategorii Glass: The Lion for Change oraz nagrodą Tytanowego Lwa.
„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tytułu.
Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami: BNP Paribas, Mastrecard i agencją VMLY&R Poland zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu", będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Dołącz do dyskusji: Akcja „Ostatni Twój Weekend” z międzynarodową nagrodą Print Innovation