SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aleksandra Boćwińska: z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions do Cheil Poland

Aleksandra Boćwińska objęła funkcję client service directora w agencji reklamowej Cheil Poland. Wcześniej pracowała m.in. w Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, MSL Group i On Board PR.

Aleksandra BoćwińskaAleksandra Boćwińska

W Cheil Poland Aleksandra Boćwińska pracuje od początku grudnia, odpowiada za bieżące działania i rozbudowę działu obsługi klienta.

- Siłą naszej agencji jest łączenie kompetencji związanych z tradycyjną reklamą ATL/BTL, komunikacją digital oraz z działaniami w szeroko rozumianym miejscu sprzedaży. Stwierdziliśmy, że integracja działów client service odpowiadających za powyższe obszary jest niezbędna, by zapewnić najwyższy standard obsługi klientów. Aleksandra, ze swoim doświadczeniem w koordynacji działań marketingowych dla międzynarodowych klientów, doskonale pasuje do potrzeb tego stanowiska - podkreśla Soomin Kwon, dyrektor zarządzająca Cheil Poland.

Poprzednio client service directorem w agencji był Michał Wiśniewski, który w sierpniu br. objął analogiczną funkcję w OS3.

Aleksandra Boćwińska ostatnio pełniła funkcję international account directora w agencji Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, odpowiadała głównie za obsługę na całym świecie marek koncernu Procter&Gamble. Wcześnie pracowała m.in. jako szefem MSL Group Social Hive i account manager w Ciszewski MSL.

Z branżą reklamową jest związana od ponad 10 lat. Realizowała projekty dla takich firm i marek jak m.in. Head&Shoulders, Pampers, Ariel, Olay, Max Factor, Unilever, GlaxoSmithKline, Maspex, Skanska i LG Eleectronics.

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Boćwińska: z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions do Cheil Poland

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan
:*
odpowiedź