Aleric reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)
Marka preparatów Aleric (USP Zdrowie) zyskała nową identyfikację wizualną. Towarzyszy temu kampania reklamująca jej nowy produkt - Aleric Spray. Akcję przygotowały firmy marketingowe Feno, Selfish3 i Wavemaker.
Reklamy preparatu sterydowego Aleric Spray podkreślają, że zwalcza on najważniejsze objawy alergii: katar, kichanie i zatkany nos. W spocie zalety produktu są przedstawiane na przykładzie smart domu, w którym inteligentne urządzenia wspierają mieszkańców, żeby mogli żyć pełnią życia.
W reklamach przedstawiane są nowe opakowania produktów Aleric: spray Aleric Spray i dostępnych już wcześniej tabletek Aleric Deslo Active. Kampania jest realizowana pod hasłem „Blokuj alergię z Aleric”.
Działania reklamowa obejmują m.in. telewizję.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Feno. Za realizację spotu, który wyreżyserował Michał Gazda, odpowiadał dom produkcyjny Selfish3, a za planowanie i zakup mediów dla USP Zdrowie odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Według danych Kantar Media w styczniu i lutym br. cennikowe wydatki reklamowe USP Zdrowie w mediach pozainternetowych wyniosły 101,9 mln zł, o 19,1 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Aleric reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)