Alexis Rodriguez head of global marketing w Shazam
Alexis Rodriguez objęła stanowisko head of global marketing aplikacji Shazam. Poprzednio pracowała jako chief branded content marketing w Viacom.
Alexis Rodriguez jako head of global marketing będzie współpracować z zespołem marketingu i nadzorować działania marketingowe Shazam na całym świecie, z biura w Nowym Jorku. Będzie również odpowiadać za opracowanie i wdrożenie strategii działań komunikacyjnych wokół ważnych z punktu widzenia Shazam wydarzeń, takich jak nagrody Grammy, Super Bowl itp. Będzie raportować do Grega Glendaya, chief revenue officera w firmie.
Alexis Rodriguez przeszła do Shazam z Viacom, gdzie pracowała 11 lat. Ostatnio zajmowała tam stanowisko vicepresident of integrated marketing. Odpowiadała za strategię komunikacji w kanałach muzycznych i rozrywkowych.
Rodriguez była odpowiedzialna m.in. za rewitalizację kanału VH1.
Dołącz do dyskusji: Alexis Rodriguez head of global marketing w Shazam