SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alistair Macrow global chief marketing officerem McDonald's

Alistair Macrrow awansował na stanowisko globalnego chief marketing officera w McDonald's. Zastąpił Collina Mitchella, który odchodzi z firmy.

Macrow pełnił funkcję globalnego dyrektora marketingu i wiceprezesa korporacyjnego na wszystkich rynkach, na których działa firma. Będzie dzielić swój czas między siedzibami w Londynie i w Chicago.

Alistair Macrow odpowiada za marketing, digital, media, CRM, kontent i zaangażowanie marki, strategie konsumenckie, a także menu dla rynku w Stanach Zjednoczonych. Poprowadzi także programy treningowe McDonalda.

Macrow pracuje w McDonald's od 13 lat. Zaczynał jako dyrektor marketingu Blockbuster.

- Ma reputację ustanawiania śmiałych wizji i osiągania znaczących rezultatów. W ciągu prawie 15 lat pracy w McDonald's Alistair wielokrotnie wykorzystywał swoją dogłębną wiedzę o kliencie, aby urzeczywistnić holistyczne wizje marki - najpierw w Wielkiej Brytanii, a ostatnio jako dyrektor ds. marketingu na naszych rynkach międzynarodowych - powiedział Chris Kempczinski, dyrektor generalny McDonald's.

Macrow zastąpi Collina Mitchella, który był wiceprezesem ds. marketingu globalnego. Ten odchodzi z firmy „w poszukiwaniu nowych wyzwań”.

Dołącz do dyskusji: Alistair Macrow global chief marketing officerem McDonald's

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl