Alistair Macrow global chief marketing officerem McDonald's
Alistair Macrrow awansował na stanowisko globalnego chief marketing officera w McDonald's. Zastąpił Collina Mitchella, który odchodzi z firmy.
Macrow pełnił funkcję globalnego dyrektora marketingu i wiceprezesa korporacyjnego na wszystkich rynkach, na których działa firma. Będzie dzielić swój czas między siedzibami w Londynie i w Chicago.
Alistair Macrow odpowiada za marketing, digital, media, CRM, kontent i zaangażowanie marki, strategie konsumenckie, a także menu dla rynku w Stanach Zjednoczonych. Poprowadzi także programy treningowe McDonalda.
Macrow pracuje w McDonald's od 13 lat. Zaczynał jako dyrektor marketingu Blockbuster.
- Ma reputację ustanawiania śmiałych wizji i osiągania znaczących rezultatów. W ciągu prawie 15 lat pracy w McDonald's Alistair wielokrotnie wykorzystywał swoją dogłębną wiedzę o kliencie, aby urzeczywistnić holistyczne wizje marki - najpierw w Wielkiej Brytanii, a ostatnio jako dyrektor ds. marketingu na naszych rynkach międzynarodowych - powiedział Chris Kempczinski, dyrektor generalny McDonald's.
Macrow zastąpi Collina Mitchella, który był wiceprezesem ds. marketingu globalnego. Ten odchodzi z firmy „w poszukiwaniu nowych wyzwań”.
Dołącz do dyskusji: Alistair Macrow global chief marketing officerem McDonald's