Poszukiwania „tajemniczych ambasadorów” w teaserowej kampanii Pasaży Tesco
Sieć sklepów Tesco wystartowała z zapowiedziową kampanią centrów handlowych Pasaż Tesco. Pod hasłem „Odkryj z nami sposób na udane zakupy” odbiorcy zgadują kim są ambasadorzy marki.
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 30 sierpnia br. Odbiorcy będą mieli za zadanie domyślić się kim są tajemniczy ambasadorzy Pasaży Tesco, widząc jedynie fragmenty ich twarzy.
W kolejnej odsłonie, którą zaplanowano od 1 do 30 września, konsumenci poznają założenia kampanii oraz zobaczą jej bohaterów.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Pasaży Tesco. Działania obejmują billboardy i citylighty w 22 polskich miastach, w których prezentowane są Pasaże Tesco.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Poszukiwania „tajemniczych ambasadorów” w teaserowej kampanii Pasaży Tesco