Knorr angażuje do kampanii reklamowej córkę Natalii Kukulskiej
W ramach programu Knorr (Unilever Polska) "PrzyGotujmy lepszy świat" Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki, nagrała piosenkę.
Akcję "PrzyGotujmy lepszy świat" rozpoczyna premiera piosenki przygotowanej we współpracy z Anią Dąbrówką. Utwór opowiada o rewolucji żywieniowej i jej postulatach: apetycie na zmiany, dobrych wyborach, autentycznych smakach i szacunku dla środowiska.
Teledysk do utworu dostępny jest na kanale Przepisy.pl na YouTube. W akcję włączyli się blogerzy, w tym m.in. Nieperfekcyjna Mama, Szczesliva, Tasteaway oraz dziecięcy influencerzy – Hejka tu Lenka, Milo Mazur i Pusheen Girl.
W ramach kampanii PrzyGotujmy lepszy świat powstanie także relacja na żywo, którą poprowadzi Daria Ładocha – dyplomowana coach zdrowia oraz oraz prowadząca program o żywieniu dzieci w Kuchni+. Poza Anią jej gośćmi będą również Joanna Lotkowska - ekspertka merytoryczna kampanii, dietetyczka i edukatorka żywieniowa z organizacji ProVeg Polska oraz Natalia Babczyńska, marketing manager z Knorr.
Panie porozmawiają o tym, jak nawet drobna zmiana na naszym talerzu może być korzystna dla zdrowia i zaowocować wielką zmianą dla środowiska. Rozmowa będzie transmitowana na stronie Przepisy.pl na Facebooku 15 września o godzinie 17:30.
Knorr edukuje w szkołach
Obok wymienionych działań, w ramach kampanii opracowane zostały scenariusze lekcji szkolnych oraz ruszyły zapisy do programu dającego najaktywniejszym szkołom i klasom możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród.
Szkoły mogą przystąpić do programu do 30 września, rejestrując się na stronie przygotujmylepszyswiat.pl. Od 1 października do 31 marca będą mogły zbierać punkty przyznawane za prowadzenie lekcji na podstawie scenariuszy, przesyłanie zdjęć posiłków przygotowywanych przez dzieci i ich rodziców oraz za wypełnienie ankiety na temat nawyków żywieniowych. Pierwsze 1000 szkół, które przystąpi do programu otrzyma pakiet startowy w postaci kolorowych plansz edukacyjnych oraz zestawu ziaren do hodowli roślin.
Uczniowie klas 1-3 z pięciu zwycięskich szkół otrzymają wygodne workoplecaki, a uczniowie klas z największą liczbą punktów wyjadą na zieloną szkołę, organizowaną przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła".
Autorem konceptu kreatywnego i organizatorem kampanii "PrzyGotujmy lepszy świat" jest agencja marketingowa Advalue, która od lat specjalizuje się w realizacji projektów zaangażowanych społeczne. Za działania PR odpowiada agencja Made in PR.
Dołącz do dyskusji: Knorr angażuje do kampanii reklamowej córkę Natalii Kukulskiej