Anna Lewandowska będzie reklamowała nowy szampon head&shoulders
Trenerka i dietetyczka Anna Lewandowska została ambasadorką reklamową nowej serii szamponów head&shoulders z formułą Tri-Action (produkowanych przez Procter&Gamble). Tę markę od pół roku promuje jej mąż Robert Lewandowski. Za nową kampanię odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, MediaCom Warszawa i Partner of Promotion.
Kampania ma przekonywać, że nowe szampony head&shoulders z formułą Tri-Action zapewniają skórze głowy i włosom najlepszą pielęgnację, dzięki innowacyjnej technologii dogłębnie czyszczą, chronią i nawilżają.
Spot będzie pokazywał, jak wiele rzeczy kobieta może podpatrzeć u swojego chłopaka. W ten sposób kampania będzie nawiązywała do dotychczasowych działań reklamowych head&shoulders z udziałem Roberta Lewandowskiego - piłkarz wystąpił w kampanii rozpoczętej w maju br., spot z jego udziałem przekonywał, że na ramionach takiego zawodnika nie może być łupieżu. Akcja była prowadzona nie tylko w Polsce, lecz także w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Procter&Gamble nie podało, kiedy konkretnie zacznie się kampania oparta na wizerunku Anny Lewandowskiej ani jak długo potrwa.
Za kreację reklam i strategię działań odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za aktywności PR - agencja Partner of Promotion.
Anna Lewandowski w ostatnich latach promowała inny produkt Procter&Gamble - maszynki do golenia Gillette Venus, a latem br. razem z Mateuszem Borkiem reklamowała BZ WBK. Wcześniej wystąpiła m.in. w akcji społecznej „Stop zwolnieniom z WF-u” i kampanii kosmetyków Rexona.
W 2014 roku Anna i Robert Lewandowski razem reklamowali sieć telekomunikacyjną T-Mobile.
Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska będzie reklamowała nowy szampon head&shoulders