Anna Mucha reklamuje Master Curl Oriflame
Startuje kampania reklamowa tuszu do rzęs Master Curl marki Oriflame z udziałem Annu Muchy. Akcja obejmuje internet, prasę i outdoor.
Kampania tuszu do rzęs Master Curl Oriflame podkreśla, że zapewnia on „rzęsy podkręcone jak nigdy wcześniej”. Reklamy informują też, że obecnie jest on dostępny w mocno obniżonej cenie.
To kolejna akcja reklamowa Oriflame z udziałem Anny Muchy, która wiosną br. została ambasadorką marki na polskim rynku (więcej na ten temat).
Kampania obejmuje też loterię dla konsultantów i klientów Oriflame - zaplanowaną do 13 października - w której główną nagrodą jest dzień spędzony z Muchą.
Działania reklamowe obejmują prasę (20 publikacji we wrześniu m.in. w magazynach kobiecych), internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz outdoor (citylighty). Kreację kampanii Oriflame Poland przygotowało we własnym zakresie, za jej realizację odpowiada agencja ADnova, a za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji - dom mediowy Arena Media.
Dołącz do dyskusji: Anna Mucha reklamuje Master Curl Oriflame