Anna Mucha reklamuje Oriflame - The One
Aktorka Anna Mucha została twarzą nowej marki Orfilame - The One. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu firmy oraz dom mediowy Arena.
The One to nowa marka kosmetyków kolorowych Oriflame, obejmująca ponad 230 produktów. W ramach jej kampanii reklamowej przewidziano loterię „Modomania The One” dla konsultantów i klientów Oriflame. Potrwa ona od 25 marca do 6 maja.
Bohaterką reklam The One jest Anna Mucha, która ambasadorką Oriflame w Polsce została wiosną ub.r. (więcej na ten temat).
Działania reklamowe obejmą prasę kobiecą („Party”, „Gala”, „Show”, „Avanti”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Olivia”, „Cosmopolitan”, „Joy”, „Glamour”, „Flesz”, „Viva”, „Świat Kobiety”, „Przyjaciółka”), internet (Wizaz.pl, Polki.pl, Groszki.pl, Lula.pl, Facebook) oraz outdoor.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu firmy oraz dom mediowy Arena.
Dołącz do dyskusji: Anna Mucha reklamuje Oriflame - The One