Anna Mucha sprzedała Grupie naTemat.pl udziały w Mamadu.pl
Anna Mucha sprzedała spółce Glob360, właścicielowi Grupy naTemat.pl, 38 proc. udziałów w serwisie parentingowym Mamadu.pl, uruchomionym we wrześniu ub.r. na bazie bloga aktorki.
- Ilość zobowiązań zawodowych, i nie tylko, nie pozwala mi na pełne zaangażowanie się w bieżącą działalność portalu, dlatego podjęłam decyzję o sprzedaży swoich udziałów - uzasadniła Anna Mucha w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl. - Cieszę się, że przez ponad pół roku mogłam uczestniczyć w tym projekcie. Mamadu pozostaje mi bliskie, będę nadal pisać tu bloga - zapowiedziała.
Cena za udziały sprzedane przez Muchę nie została podana. W efekcie transakcji Glob360 został wyłącznym właścicielem Mamadu.pl.
Mamadu.pl jako serwis uruchomiono we wrześniu ub.r., po rozbudowania bloga parentingowego o takiej nazwie prowadzonego przez Annę Muchę. W grudniu ub.r. nową szefową serwisu została Małgorzata Ohme (więcej o tym).
W lutym ub.r. serwis odwiedziło 185,5 tys. użytkowników, a wszystkie strony Grupy naTemat.pl (także naTemat.pl, ASZdziennik.pl i InnPoland.pl) - 1,82 mln (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Anna Mucha sprzedała Grupie naTemat.pl udziały w Mamadu.pl