Anna Penkowska: z K2 do iProspect
Anna Penkowska dołączyła do zespołu agencji iProspect należącej do Dentsu Aegis Network Polska, obejmując stanowisko business development directora. Poprzednio pracowała w K2.
Penkowska kieruje kilkuosobowym działem odpowiedzialnym za realizację i rozwój planów sprzedażowych firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Bezpośrednio przed przejściem do agencji iProspect związana była z działem rozwoju biznesu w spółce K2, w której przepracowała ponad 10 lat, pełniąc przez ostatnie 4 lata funkcję szefa zespołu. Przez ten czas miała istotny wpływ na pozyskanie takich klientów jak m.in. Volkswagen, Decathlon, Centrum Nauki Kopernik, Bank PKO BP, Pictet, CD Projekt, Teatr Wielki Opera Narodowa, Carrefour, czy Raiffeisen Bank.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz podyplomowych studiów prawa własności intelektualnej na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Anna Penkowska: z K2 do iProspect