Anna Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela w kampanii Doppelherz (wideo)
Pod hasłem "Siła relacji" trwa kampania promująca Doppelherz Vital Tonik (Queisser Pharma). Do akcji zaproszono osobowość telewizyjną Annę Starmach, aktorkę Olgę Frycz i tancerkę Agnieszka Kaczorowską-Pelę. Działania przygotowały Veneo i Veneo Performance.
Kampania „Siła Relacji” opowiada o potrzebie posiadania silnych relacji z bliskimi w szczególnie trudnym okresie epidemii Covid-19. Akcję otworzył spot wideo, przedstawiając historię cyklu życia człowieka w kontekście relacji z rodzicami i domem rodzinnym.
Tematy te porusza również psycholog, dr Aleksandra Piotrowska, która w 3-częsciowym nagraniu wideo z perspektywy naukowej opowiada o więzi, przywiązaniu i miłości w rodzinie oraz tęsknocie za bliskimi w dobie pandemii.
O sile relacji ze swoimi rodzicami w ramach akcji, która nawiązuje do zbliżających się Dni Matki i Ojca opowiedzą również Ania Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela.
Dodatkowo w ramach kampanii przygotowano konkurs, w którym uczestnicy mają szansę wygrać zestaw prezentowy dla swoich rodziców: Vital Tonik, kosmetyczkę lub portfel Adam Baron oraz kubek #SiłaDwóchSerc. Działania wspierane są szeroką zakrojoną kampanią display (Google, Facebook).
Za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance, które od stycznia tego roku obsługują dwie marki należące do Queisser Pharma: Doppelherz i Protefix.
Dołącz do dyskusji: Anna Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela w kampanii Doppelherz (wideo)