Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska
Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor marketingu.
Tutak-Kordyl w nowej roli będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci MediaMarkt na polskim rynku. Do tej pory w firmie działały osobne funkcjonowały marketingu i planowania mediów. Anna Tutak-Kordyl na nowo utworzonym stanowisku dyrektor marketingu scali ich działania.
Anna Tutak-Kordyl w MediaMarktSaturn Polska
Przed dołączeniem do MediaMarktSaturn Polska Anna Tutak-Kordyl kierowała zespołami w takich koncernach jak Procter& Gamble, Pepsi Cola, Tchibo czy Colian. Zasiadała w zarządach spółek prywatnych oraz publicznych, była członkiem rad nadzorczych m.in. Sokołów. Jest ekspertem w zakresie strategii cenowej, zarządzania kategoriami, a także consumer and shopper insights.
- Naszym celem jest dalszy rozwój wielokanałowego modelu sprzedaży koncentrując się na wzmacnianiu custromer experience oraz budowaniu wartości produktów i marek. Dzięki temu umacniamy pozycję MediaMarkt na polskim rynku. Dynamiczny wzrost firmy możliwy jest dzięki zaangażowaniu i intensywnej pracy całego naszego zespołu. Wierzymy, że firmę tworzą ludzie, dlatego bardzo cieszymy się, że do rodziny MediaMarkt dołącza tak doświadczona osoba, jak Anna Tutak-Kordyl. Jesteśmy przekonani, że jej wiedza i kompetencje pomogą nam w realizacji naszych ambitnych planów biznesowych - mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.
MediaMarkt ma blisko 90 sklepów stacjonarnych i prowadzi sklep internetowy z elektroniką mediamarkt.pl. Sprzedaż prowadzona jest również za pośrednictwem call center. Firma jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących ofertę z zakresu elektroniki użytkowej.
Dołącz do dyskusji: Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska