Żabka z nową aplikację mobilną Żappka
Żabka przygotowała nową aplikację mobilną dla swoich klientów. Żappka jest dostępna na razie w wersji pilotażowej.
Klienci Żappki będą otrzymywać m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody.
- Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty - komentuje Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansów i rozwoju w firmie Żabka.
Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android.
Żappka i program lojalnościowy
Żappka skorelowana jest z programem lojalnościowym sieci. Klienci za zakupy z aplikacją otzrymują punkty, tzw. żappsy, które mogą wymieniać na nagrody. Użytkownicy aplikacji będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty.
Aplikacja Żabki pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.
Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno.
Żabka obsługuje około 2 mln klientów dziennie w ponad 5 200 sklepach i generuje ponad 7 mld zł pod marką "Żabka".
Dołącz do dyskusji: Żabka z nową aplikację mobilną Żappka