Aplikację Żabki pobrało już milion klientów
W pierwszym miesiącu po zakończeniu pilotażu, aplikację mobilną Żappka pobrało ponad milion użytkowników - podała Żabka Polska.
Sieć sklepów Żabka Polska rozpoczęła pilotaż własnej aplikacji mobilnej Żappka pod koniec lutego br. Korzystający otrzymują za jej pośrednictwem m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty wymieniane na nagrody.
Aplikacja połączona jest z programem lojalnościowym, w ramach którego klienci zbierają punkty, tzw. żappsy, które mogą wymieniać na nagrody. Każda wydana złotówka w sieci Żabka to 4 żappsy. Dla użytkowników aplikacji dostępne są ekskluzywne rabaty do 50 proc. na wybrane produkty.
Żappka hitem wśród klientów
Żabka Polska ogłosiła właśnie sukces aplikacji i programu. Żappka jest jedną z najpopularniejszych, bezpłatnych aplikacji w Google Play i App Store. Pobrano ją łącznie ponad milion razy w nieco ponad miesiąc od debiutu.
- Nasza aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce, a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji naszej oferty połączonej z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie - podkreśla Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju sieci Żabka.
Do tej pory użytkownicy Żappki zebrali już kilkaset milionów żappsów. Najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café.
Żabka ma w planach wzbogacanie aplikacji o nowe funkcje oraz akcje marketingowe promujące ją w mediach.
Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie w ponad 5 200 sklepach i generuje ponad 7 mld zł pod marką "Żabka".
Dołącz do dyskusji: Aplikację Żabki pobrało już milion klientów
zjadło!