Apple zamiast Pepsi oficjalnym sponsorem Super Bowl Halftime Show
NFL i Apple ogłosiły pięcioletnią umowę, na mocy której producent iPhone'a zostanie oficjalnym sponsorem widowiska Super Bowl Halftime show. Umowa według nieoficjalnych informacji opiewa na 50 milionów dolarów (51,5 mln euro) rocznie.
Gwiazdą pierwszego Apple Music Super Bowl Halftime Show będzie Rihanna. Show odbędzie się podczas finału ligi NFL Super Bowl LVII, 12 lutego 2023 roku w Glendale w Arizonie. Roc Nation i Jesse Collins będą pełnić funkcje producentów wykonawczych, a Hamish Hamilton zajmie się reżyserią.
- Rihanna jest niesamowitą artystką, która jest ulubienicą wielu milionów klientów Apple Music na całym świecie - powiedział Oliver Schusser, wiceprezes Apple Music i Beats.
Super Bowl to najchętniej oglądane coroczne wydarzenie sportowe na świecie. Tegoroczne Super Bowl LVI Halftime Show z 13 lutego, w którym wystąpili Dr Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J Blige i Kendrick Lamar, obejrzało ponad 120 milionów widzów. Sam mecz zgromadził mniejszą widownię, ponad 99 milionów osób.
10 lat sponsoringu Pepsi dobiega końca
Pepsi sponsorowała Halftime Show od 2012 roku. Na okoliczność uczczenia partnerstwa, na początku tego roku zadebiutowała aplikacja mobilna Pepsi Super Bowl LVI Halftime Show, którą można było zamówić w przedsprzedaży w Apple App Store i Google Play Store. Aplikacja łączyła fanów z artystami zarówno przed występem, jak i podczas występu.
Dziesięcioletnia umowa sponsorska Pepsi z NFL – która obejmowała koncert w przerwie meczu Super Bowl oraz inne regularne i playoffowe reklamy - była warta 2 miliardy dolarów.
Dołącz do dyskusji: Apple zamiast Pepsi oficjalnym sponsorem Super Bowl Halftime Show