Aplikacja Apple TV została przeprojektowana
Firma Apple udostępniła przeprojektowaną aplikację Apple TV dzięki której użytkownicy mogą jeszcze oglądać seriale i filmy produkcji Apple, a także transmisje sportowe na żywo, obrazy kinowe i programy za pomocą urządzeń Apple, telewizorów Smart TV, przystawek, konsoli do gier i innych rozwiązań.
W uproszczonym interfejsie pojawił się nowy pasek boczny ułatwiający korzystanie z aplikacji. Zapewnia on szybki dostęp do serwisu Apple TV+ – katalogu seriali i filmów Apple Original, usługi MLS Season Pass – transmisji spotkań ligi Major League Soccer i powiązanych treści, a także do karty Sklep umożliwiającej zakup lub wypożyczenie popularnych tytułów. Oprócz tego w pasku są też skróty do kanałów i aplikacji, z których użytkownicy już korzystali, takich jak Disney+ i HBO Max.
- Przeprojektowana aplikacja Apple TV zapewnia użytkownikom jeszcze prostszy dostęp do uwielbianych przez nich programów, filmów i audycji sportowych, a to za sprawą intuicyjnego interfejsu, w którym treści są na pierwszym planie - powiedział Eddy Cue, starszy wiceprezes Apple w pionie services. - Użytkownicy mają do wyboru mnóstwo treści, dlatego stawiamy sobie za cel, by to, co lubią najbardziej, mieli zawsze pod ręką - dodał.
Nowa karta Home
W nowym pasku bocznym wprowadzono też kartę Home, czyli przewodnik po wszystkich popularnych programach, filmach i transmisjach sportowych. Sekcja Channels & Apps w karcie Home pozwala dokładnie przejrzeć ofertę wszystkich subskrybowanych kanałów i podłączonych aplikacji. Kolekcje – New Shows & Movies, Top Charts, Trending i For You – zawierają zaś rekomendacje z propozycjami nowych, popularnych i dobranych specjalnie do użytkownika treści.
W wypadku urządzeń używanych wspólnie przez domowników pasek boczny obsługuje też profile, które można szybko przełączyć, by korzystać ze spersonalizowanej karty Up Next i lepiej dobranych rekomendacji wewnątrz aplikacji. W zaktualizowanym sklepie w aplikacji Apple TV filmy i inne produkcje telewizyjne połączono w jedną ofertę, więc użytkownicy mają prostszy dostęp do wszystkich treści, które można kupić lub wypożyczyć. Pojawiła się też nowa półka Add Channels & Apps pozwalająca zapoznać się z popularnymi usługami streamingowymi.
Oprócz tego aplikacja iTunes Store na iPhonie i iPadzie, a także aplikacje iTunes Movies i iTunes TV Shows na urządzeniach Apple TV 4K i Apple TV HD przenoszą teraz użytkowników do aplikacji Apple TV. Znajdą tam oni kupione wcześniej treści i będą mogli oglądać wszystkie swoje ulubione filmy i programy telewizyjne w jednym miejscu.
Miliard wszystkich subskrypcji Apple
W sierpniu firma Apple przekroczyła miliard płatnych subskrypcji swoich usług, w tym Apple Music oraz Apple TV+. Usługi Apple obejmują Apple TV+, Apple Music, Apple Arcade, Apple News i iCloud+. Firma nie ujawniła, ilu abonentów korzystało z danej usługi, poza łączną liczbą subskrypcji.
Firma odnotowała w drugim kwartale 2023 roku przychody w wysokości 81,8 mld USD, co oznacza spadek o 1 proc. rok do roku. - Z radością informujemy, że w drugim kwartale br. osiągnęliśmy rekordowe przychody z naszych usług, napędzane ponad miliardem płatnych subskrypcji, a dzięki stałej i stabilnej sprzedaży iPhone’a obserwowaliśmy także jej wzrost na rynkach wschodzących - powiedział Tim Cook, CEO Apple’a. - Inwestujemy w rozwój edukacji i poprawę stanu środowiska naturalnego, czyli cały czas wspieramy to co dla nas ważne, jednocześnie promując innowacje, które wzbogacają życie naszych klientów i pozostawiają świat lepszym, niż go zastaliśmy - dodał.
W Polsce Apple TV+ od blisko roku kosztuje 34,99 zł miesięcznie. Możliwe jest przetestowanie platformy przez tydzień za darmo. Dostęp do niej na kilka miesięcy uzyskują także osoby, które zakupią sprzęt elektroniczny marki Apple.
Dołącz do dyskusji: Aplikacja Apple TV została przeprojektowana