Avocados From Mexico wykorzystuje blokchain w kampanii na Super Bowl
Avocados From Mexico w działaniach marketingowych z okazji Super Bowl po raz pierwszy wykorzystuje technologię blokchain.
Avocados From Mexico stworzyła kampanię we współpracy z partnerem technologicznym Vatom Labs. Platforma oferuje tworzenie wirtualnych portfeli z tokenami (tzw. Vatoms).
Avocados From Mexico przygotowała dla fanów zabawę na kształt wirtualnej loterii. Od 16 stycznia do 3 lutego (dnia finału Super Bowl) udostępnia fanom tokeny, które należy gromadzić w wirtualnym portfelu na stronie Vatom Labs. każdy token to szansa na wygranie nagrody pieniężne w wysokości 30 tys. dolarów.
Informacje o wypuszczeniu nowych tokenów publikowane są w kanałach społecznościowych marki.
To nie koniec - fani firmy mogą rywalizować na Twitterze o oryginalny diadem wart 2745 dolarów. Aby wziąć udział w grze, należy zamieścić tweeta o awokado i kampanii marki, z użyciem hashtagu #AvoNetwork.
Reklamy Avocados From Mexico
Avocados From Mexico jest znane z przygotowywania oryginalnych kreacji reklamowych na Super Bowl, które dla amerykańskich marketerów jest jednym z najważniejszych dni w roku.
Po finale ligi futbolu amerykańskiego w 2017 roku marka dzięki swojej reklamie najbardziej zyskała w oczach konsumentów (badanie YouGov BrandIndex). Rok później przygotowała jedną z oryginalniejszych reklam, w której autoironicznie promowała awokado jako "lek na cale zło".
Dołącz do dyskusji: Avocados From Mexico wykorzystuje blokchain w kampanii na Super Bowl