'Bądźcie grzeczni' - zachęca Allegro na Święta (wideo)
Allegro.pl w prowadzonej właśnie kampanii reklamowej whumorystyczny sposób pokazuje siebie jako przyjazne miejsce dokupowania świątecznych prezentów. Akcja pod hasłem "Bądźciegrzeczni" obejmuje telewizję, prasę i internet.
Kreacja prowadzonej pod hasłem "Bądźcie grzeczni" kampaniireklamowej Allegro.pl w humorystycznej konwencji pokazuje chwilowąprzemianę nieuprzejmej urzędniczki w jowialnego Świętego Mikołaja.Serwis chce w ten sposób przedstawić siebie jako przyjazne miejscedo dokonywania świątecznych zakupów. W tym celu pod adresemwww.allegro.pl/prezentyuruchomiono nawiązujący wizualnie do reklam dział z propozycjamiprezentów, w którym można je wyszukiwać, określając płeć, wiek icechy charakteru obdarowywanej osoby.
Rozpoczęta 17 listopada świąteczna kampania Allegro.plprowadzona jest w formie 30- i 15-sekundowego spotu wnajważniejszych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2,TVPInfo, TVN7, TV4, Polsat 2, Viva, AXN, Comedy Central, MTV,National Geographic, Zone Club, Hallmark, Zone Europa, Canal+Sport,Polsat Sport Extra, Discovery Channel, Science, Civilization,Animal Planet, TVN24, TVNTurbo i TVN Style. Akcja obejmuje równieżprasę: dodatki prezentowe do dzienników "Rzeczpospolita", "GazetaWyborcza", "Metro", "Dziennik" i "Echo Miasta", tygodniki "AutoŚwiat", "Gala", "Przekrój", "Polityka" i "Newsweek", dwutygodniki"Party", "Viva" i "Komputer Świat" oraz miesięczniki "Mens Heath","PC Word Komputer", "Avanti", "Logo", "Pani", "Zwierciadło","Forbes" i "Cosmopolitan". Natomiast w internecie reklamyzamieszczane są m.in w serwisach: Onet.pl, Wp.pl iNasza-Klasa.pl.
Kreację kampanii zaplanowanej do 14 grudnia przygotowała agencjaPZL, a za zakup mediów odpowiada dział marketingu QXL Poland i dommediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: 'Bądźcie grzeczni' - zachęca Allegro na Święta (wideo)